Učitavanje
žene
Digitalni svijet gotovo da više i ne spada pod nove medije. Svejedno, čini se da je još uvijek pun tajni koje ako želimo “preživjeti” u savremenom dobu težimo savladati.

Zahvaljujući našem dugogodišnjem partneru Festivala, kompaniji Bingo, ove godine imali smo priliku slušati panel upravo o gore pomenutim tajnama digitalnog marketinga.

Sudionica ovog panela bile su Ena Nožić, Digital Marketing Manager u kompaniji Telemach BH te Katarina Ivakić, producentica, dizajnerica i autorica kao i socijalmedija menadžerica iz Srbije te Milena Mijatović.

Ovaj panel moderirao je Amir Zonić, generalni menadžer agencije Colosseum u Bosni i Hercegovini, a u nastavku donosimo neke od zaključaka ovog panela.

Ena Nožić je za publiku poručila sljedeće: “Bitno je vežbati svoju kreativnost. Za mene je bilo bitno da nađem nešto što ću voleti raditi. Ja mislim da u svakoj oblasti postoji prostora i znanja koje možemo preuzeti sve dok smo voljni učiti i napredovati.”

Katarina Ivković je pak istakla: “Naše društvene mreže su naše digitalne lične karte. Smatram da je to jako bitan prvi dojam za kompanije. Cilj je privući ljude da zaprate nas, da vide naše proizvode. Kroz društvene mreže možemo da prodamo naš brend, naše proizvode.”

Milena Mijatović: “Ja nisam 100 posto aktivan korisnik digitalnih mreža. Ja sam bazirana na pričanje priča. Digitalni marketing je sada na masovnom nivou . To je dio nas i neizbježno je ako želimo da reklamiramo bilo šta.”

Definitivno interesantan i edukativan panel koji se, kako smo i napomenuli, održao uz parnerstvo društveno-odgovorne kompanije Bingo.

Bingo je društveno-odgovorna kompanija u svim segmentima poslovanja. Osim pružanja vrhunskog ambijenta prilikom kupovine i najnižih cijena njihovim kupcima, oni teže upoznati kupce s njihovim višim ciljevima i društvenom odgovornošću. Njihovo poslovanje je prožeto i humanitarnim radom. Na razne načine ova kompanija pomaže socijalno-ugroženim kategorijama društva. Tokom 2014. godine stekli su titulu “Najbolji prijatelj SOS Kinderdorf BH”, a u 2015. su nastavili s tim. Kompanija Bingo djeluje  i u pravcu podizanja ekološke svijesti. Suosnivač su neprofitnog društva za upravljanje ambalažnim otpadom ” Eko život .” Podržavaju i realizuju projekte koji za cilj imaju podizanje ekološke svijesti, očuvanja i unapređenja uslova za život u lokalnoj zajednici.

Kompanija Bingo je itekako okrenuta poboljšanju položaja žena u našem društvu a tome u prilog ide i činjenica da najveći broj osoba na liderskim pozicijama zauzimaju upravo žene.

Na ovom linku https://fsz.ba/program/ pronađite program Festivala koji otkriva šta nas očekuje do kraja dana.

Vidimo se #HrabroŽenski

Ovogodišnji Festival savremene žene ne bi bilo moguće realizovati bez podrške naših sponzora i medijskih partnera  koji su prepoznali važnost ovakvog događaja za čitavu Bosnu i Hercegovinu. Naši sponzori i medijski partneri su društveno-odgovorne kompanije koje razumiju važnost uključivanja žena u sve društvene procese kao i značaj prilike da upravo one motivišu svojim uspjesima buduće generacije.