
Belma Ljuta Agić
Belma Ljuta Agić je istaknuta poslovna liderica s bogatim iskustvom rada u vodećim svjetskim FMCG kompanijama kao što su Coca-Cola i Pernod Ricard. Tijekom svojih dvadeset godina radnog iskustva, bila je na čelu razvojno-marketinških i digitalnih strategija te kreativnog razvoja portfolia za neke od najpoznatijih svjetskih brendova: ABSOLUT votku, Chivas, Coca-Colu, Fantu, Ballantine's i Jack Daniel's. Belma je posvetila značajnu pažnju neprofitnom sektoru radeći u Fondaciji Mozaik te stekla iskustvo u razvoju proizvoda u domaćoj kompaniji Klas, koja je dio AS Holdinga, najveće prehrambene grupacije u Bosni i Hercegovini.
Za svoj rad u digitalnom marketingu proglašena je digitalnim šampionom za Adriatic regiju te osvojila niz nagrada za izvrsnost u marketinškim kampanjama i društveno odgovornim aktivnostima. U 2022. godini, Belma je osvojila prestižnu nagradu Žena godine 2022 u kategoriji „Poslovna hrabrost“. Postala je dio međunarodne mentorske i konzultantske mreže, dijeleći svoje stručno znanje i iskustvo s etabliranim kompanijama i start-upovima iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Saudijske Arabije. Trenutno radi kao izvršna direktorica eCommerce asocijacije u BiH, gdje se fokusira na razvoj e-trgovinskog sektora u zemlji. Belma posjeduje dvije Honours univerzitetske diplome za biznis i međunarodno poslovanje s Lincoln Univerziteta iz Velike Britanije i Auckland Univerziteta s Novog Zelanda.