Učitavanje

Dunja ima 31 godinu, po struci je ekonomista, stoji iza platforme FASHION BABE i osnivač je brenda BÉBÉ. Poslom influensera bavi se skoro 10 godina. Aktivna je na svom Instagram profilu, gde redovno postavlja svoje inspirativne outfit kombinacije, ali i na Youtube kanalu gde obrađuje teme različitog sadržaja, kako iz sveta mode, lepote, putovanja, tako i iz ostalih lifestyle sfera. Pre dve godine dobila je nagradu za Vlogera godine. Na društvenim mrežama je prati preko 290 hiljada ljudi, a do sad je sarađivala sa više od 200 brendova. Dunja je prepoznatljivo lice brojnih popularnih kompanija među kojima izdvajamo NIKE, Maybelline New York, Huawei, Yves Saint Laurent, Visa, L’Oreal Paris, Fiat, Sephora, Porsche i mnoge druge.  Dunja je prva regionalna influenserka koja je u kolaboraciji sa Maybelline New York lansirala na tržište liniju ruževa sa svojim potpisom, a ove godine se upustila u novu business avanturu pokrenuvši svoj brend BÉBÉ BY DUNJA.