Učitavanje

Nada Kaurin Knežević, danas radi kao predavačica i Prodekanica za studente i studentice na Visokom učilištu Algebra. Iza nje je više od deset godina uspješne karijere u području poslovne, marketinške i brand strategije. Završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu – smjerovi Marketing i Financije. Svoju karijeru je započela u Odjelu Analitike i Strategije u Digitelu, jednoj od najvećih full-service agencija u to vrijeme. Karijerni put nastavlja u Hrvatskom Telekomu gdje je radila kao Stručnjakinja za marketinšku strategiju i Studio Moderni gdje je radila kao Brand menadžerica. U Entourage prelazi 2016. godine kao Direktorica strategije gdje je njena karijera napravila puni krug iz perspektive povratka agencijskom poslovanju, primarno u području strategije, ali je uzela i jedan novi smjer kroz digitalni marketing i kreativnu tehnologiju. Početkom 2019. prelazi u Five na poziciju Voditeljice marketinških komunikacija. S Algebrom surađuje kao vanjska predavačica dugi niz godina te 2020. godine se odlučuje potpuno posvetiti profesorskoj i znanstvenoj karijeri. Vlasnica je savjetodavnog obrta Vunderkind i redovno surađuje s brojnim hrvatskim kompanijama na različitim projektima. Trenutno se priprema za doktorat na području kreativnosti. Bila je govornica na brojnim konferencijama, među ostalim i TEDx Women konferenciji 2016. godine. Voli reći da je žena, majka, partnerica i artičoka. Obožava kuhati. Kad ne kuha, čita. Kad ne čita, piše. U 2020.oj je u izdanju banjalučke kuće Imprimatur izašla njena prva knjiga, zbirka kratkih priča pod naslovom Dijagnoza.