Učitavanje

Sanija Hasanić (1983.), diplomirala je novinarstvo na Hrvatskim studijima u Zagrebu. Tijekom studiranja radila je na Z1 lokalnoj TV postaji te nakon završetka studiranja postaje dio novinarske redakcije NCL Media Grupe u kojoj piše za Zagreb News, Nacional, Extru, Zdrav život i ostala izdanja kuće, a u međuvremenu surađuje i s licenciranim magazinom Grazia.

Na poziciji PR Seniorke u agenciji za odnose s javnošću Abrakadabra (sada Komunikacijski laboratorij) počinje raditi 2012., 2013. se zapošljava na poziciji PR i media specijalistice u agenciji Drimia, a 2016. odlazi u internacionalnu PR agenciju Grayling gdje na mjestu PR Consultant radi do 2019. godine. Iste godine otvara vlastitu agenciju za odnose s javnošću „Ponto“.

Tijekom karijere u komunikacijskoj industriji Sanija Hasanić surađivala je i vodila te osmišljavala komunikacijske projekte i strategije za domaće i internacionalne klijente u Hrvatskoj i na prostoru Jugoistočne Europe. Surađivala je s klijentima iz gotovo svih sektora – telekomunikacijska industrija, ICT industrija, FMCG sektor, beauty industrija, zdravstvo, osiguravajuće kuće, kultura, film… Neki od klijenata s kojima je surađivala su: Google, Tele2, Samsung, Saponia, Nike Inc., Zizoo, WU Executive Academy iz Beča, Procter&Gamble, Wolfgang&Dolly produkcijska kuća, IDE3IT tvrtka, MamaMarket i mnogi drugi.

Sanija se kontinuirano educira u području svoga djelovanja, a trenutno polazi edukaciju za NLP practicionera.

Projekti s višim ciljem, kao i oni s humanitarnom notom posebno je raduju i ispunjavaju.