Festival Savremene žene – Raznovrstan sadržaj i tokom današnjeg festivalskog dana
Treći dan Festivala savremene žene danas će svim prisutnima pružiti mnogo raznovrsnih predavanja koja će održati žene iza kojih su značajna postignuća u različitim sferama djelovanja.
Narodno pozorište Tuzla je svoja vrata za prisutne, kao i za sve one koji nas prate online, otvorili od devet sati.
Slobodanka Poštić, profesorica, kreatorica prirodnih parfema i aromaterapeutkinja iz Republike Hrvatske temom Parfem za dobrobit otvorila je današnje panele u Narodnom pozorištu Tuzla. Ona je napravila svojevrsnu hronologiju nastanka parfema od prirodnih sastojaka i koliko teško ih je danas moguće izrađivati i koristiti.
Hidajeta Mahalbašić, vlasnica agencije za poslovno savjetovanje Lični razvoj kroz duhovnost nastavila je današnji dan u Narodnom pozorištu Tuzla temom Kad želiš više.
“Svaka želja koja nam je data je nešto što nam je dato kao dar na povjerenje i koji možeš da iskoristiš za sebe i uživaš u njegovim blagodatima i ljepotama. Kada otvorimo taj dar to znači da mi svoju želju prihvatamo sa odgovornošću i da pravimo korake ka njenoj realizaciji.”
Amira Mustafagić je prisutnima kroz temu Drugačija influencerka iz svog ugla objasnila ovaj poziv:
“Ja sam osoba koja nikad ni o kome ne bih rekla ružnu riječ. Vremenom tu i tamo bude i negativnih komentara, ali kako stariji svijet kaže, čovjek vremenom ogugla. Ja radim ono što moje dijete želi tako da više ne obraćam pažnju na komentare, neka priča ko šta hoće.”
Fireside chat Kako pronaći pravu karijeru su predstavile Mia Kozo, IT inžinjerka, influencerka i digital marketing manager i Hatidža Hadžimuhamedović, kreativna strategistkinja u Klika kompaniji, a moderatorica je bila Sanja Lopar, predsjednica i CEO Lopar International S.A. Geneva, Švicarska. Prisutnima su pojasnile kako kroz studiozan način iskoristiti vrijeme i iz svega izvlačiti najbolje kako bi i sami bili zadovoljni.
eynote: Leadership danas je prisutnima prezentovala Larisa Halilović, međunarodna ekspertica za razvoj timova i biznisa te je, između ostalog, istakla:
“Prvo što bih savjetovala, ako ćete stvarno voditi druge ljude, ne možete voditi nikoga ako prvo ne vodite sebe. Da biste vodili sebe, morate poznavati sebe.”
Emina Mameledžija, specijalistica za razvoj politika za moderiranje sadržaja u Googleu, Irska, online putem je prezentovala temu Kako su nam male ambicije a mogućnosti velike.
“Mislim da je greška koju pravimo dok studiramo to što razmišljamo o tome da nakon fakulteta nađemo posao u struci. Moramo dobro razmisliti o tome ko smo, šta želimo i šta bi nas učinilo sretnima.”
Posljednji Keynote prvog dijela trećeg dana Tri u jedan: nauka biznis i umjetnost prisutnima je predstavila Marija Jelić, operska pevačica i vlasnica IT kompanije, Republika Srbija.
Marija Jelić je, između ostalog, istakla: “Onda kada nisam verovala u sebe, moji roditelji su verovali u mene i imala sam ogromnu emotivnu podršku od njih. Ja sebe stalno preispitujem i stalni momenat preispitivanja je nešto bez čega čovek ne može da bude dobar upravljač.”
U Pannonica vrtiću danas je od devet do 10 sati u sklopu Festivala savremene žene održana i Yoga za mene.
Unutar bašte Narodnog pozorišta održalo se nekoliko Mentoring sesija.
Prvi Mentoring održan je od 10 do 10:45 sati:
MENTORING: Embroidered-Photos, Jase King, multidisciplinarni umjetnik, Republika Francuska
MENTORING: Philosophy/arts as provocation? Lisz Hirn, filozofkinja, publicistkinja i predavačica, Republika Austrija
MENTORING: Oslobodi autentičnu sebe, Jasmina Sabrihafizović, integralni coach, inžinjerka, pjesnikinja, poduzetnica i društvena aktivistica, BiH
MENTORING: Novinarstvo, Jelena Zorić, novinarka, Republika Srbija.
Od 11 do 11:45 sati održani su:
MENTORING: Brending Vesna Vlašić, generalna direktorka McCann Sarajevo, BiH
MENTORING: Javni nastup Lidija Sejdinović, direktorica društvenog biznisa Teta Pričalica doo i idejni tvorac istoimenog lika, BiH
MENTORING: BodyRight, Ana Kotur Erkić, pravnica i aktivistica za ljudska prava, BiH
Ovogodišnji Festival savremene žene ne bi bilo moguće realizovati bez podrške sponzora koji su prepoznali važnost ovakvog događaja za čitavu Bosnu i Hercegovinu. Sponzori Festivala su društveno odgovorne kompanije koje razumiju važnost uključivanja žena u sve društvene procese kao i značaj prilike da upravo one motivišu svojim uspjesima buduće generacije.
Ove godine uz Festival savremene žene su: Turistička zajednica grada Tuzle, Turistička zajednica Tuzlanskog kantona, Centralno grijanje Tuzla, NLB Banka, OAZA voda, Vispak, Solana Tuzla, Bh Telecom, Bingo, Violeta, Meggle, Impakt, World vision Bosna i Hercegovina, mikrokreditna organizacija Mi-Bospo, AKM, Menprom, cvjećara Čarolija i restoran Zlatnik.