Temom “Male tajne velikih influencerki” započeo današnji program Festivala savremene žene

 Temom “Male tajne velikih influencerki” započeo današnji program Festivala savremene žene

Treći dan šestog po redu Festivala savremene žene započeo je u Narodnom pozorištu tuzla temom “Male tajne velikih influencerki.”

Jovana Filipović, srbijanska influenserka, u svom je obraćanju prisutnima u Narodnom pozorištu i online putem istakla da je od svoga početka imala prednost jer je bila upoznata sa video-sadržajem i da je to izdvojilo. Pravim sadržajem bez ikakve lične promocije je uspjela da je prati veliki broj ljudi. Kako je istakla, njen sadržaj je imao korisnu notu i to joj je od velikog značaja. Nama je potrebno da imamo sadržaj koji će ljudi usvojiti kao prirodan.

Keynote: (od)Ustajanje (ni)je opcija! publici je predstavila Maja Memić, marketing menadžerica Fk Željezničar, freelance marketing konsultantica i blogerka. On je, između ostalog, istakla da se ona kroz život, od malih nogu, borila sa mnogim bolestima i da se nikada nije predavala. Ništa se ne dobija suzama, nego je važno da se hrabro prođe kroz sav problem. U životu je, kako je navela, najvažnije ispunjavati vlastita očekivanja.

Keynote: Zašto filantropija? bio je naredni sadržaj koji je predstavila Hana Hadžiavdagić, influenserka i marketing menadžerica. Istakla je da svako dijete zaslužuje da ga država liječi i da je dosta da građani sve plaćaju državi. Bitno je ono što radite i čime se bavite, kako mijenjate svijet svojim radom. Na kraju je naglasila da želi da ljudi vjeruju u sebe i da izađu iz svoje komfor zone.

Keynote: Lokalni brend i svjetsko tržište tema je o kojoj je govorila Martina Fajarudin, independent creative, Kingdom of Sweden. Tokom svoga obraćanja naglasila je da svako mora biti upoznat sa vlastitim vrijednostima i razumijevati svako mišljenje. Malim koracima se dolazi do zacrtanih ciljeva.

Fireside chat: Digitalni nomad danas bila je naredna tema o kojoj su govorili Maja Salkić Kovačević, arhitektica i suvlasnica CAD-ing, BiH Zerina Zinger Islamović, vlasnica Zinger Studio d.o.o, BiH i moderator: Mirza Mustafagić, vlasnik agencije za digitani marketing, pravnik i influencer, BiH.  Tokom svog obraćanja prisutnima su, između ostalog, istakli da se sa svakog mjesta u svijetu može raditi za bilo koje mjesto. Kako je istakla Maja, arhitektura je dosta slobodan posao i pruža mnogo zadovoljstva uposlenicima.

Keynote: Muzika za sve! koji je predstavila Andrea Nikolić, violinistica/violistica/dirigentica, osnivačica, direktorica VaClaF, WISE i CRO-ArT festivala, Republika Austrija bio je posljednji sadržaj prije pauze na trećem danu Festivala savremene žene. Ona je istakla da je klasična muzika jezik koji univerzalno komunicira i da je kvaliteta muzike ono što mijenja pristup i shvatanje ljudi. Vareš, iako mala sredina, od velikog je značaja za muzičko stvaralaštvo Bosne i Hercegovine.

Ovogodišnji Festival savremene žene ne bi bilo moguće realizovati bez podrške sponzora koji su prepoznali važnost ovakvog događaja za čitavu Bosnu i Hercegovinu. Sponzori Festivala su društveno odgovorne kompanije koje razumiju važnost uključivanja žena u sve društvene procese kao i značaj prilike da upravo one motivišu svojim uspjesima buduće generacije.